Wednesday, November 17, 2010


Kuulates muusikat ja vaadates enda eelmisi postitusi, tuli mulle meelde, et ma pidin teile paar mere pilti siia toimetama. Kõrval võid näha Egiptuses tehtud pilti, mis pole küll merest, aga on üpris lahe pilt. See pilt on tehtud kõrbes, kus me sõitsime suure kiirusega. Kõrbe juures meeldisid mulle kõige rohkem need mäed, sest nende varjus oli natukene jahedam:) Ja meeldis mulle kindlasti just see autoga sõitmine, raputas kõvasti. Kaasas olid minu vanaema ja tädi perekond(kaks last, tädi mees ja tädi ise ka loomulikult). Reis Egiptusesse oli väga-väga huvitav. Meil oli ka suurepärane hotell( Citadel Azur Resort). Selle omanik oli minu tädi mehega tuttav. Sellepärast saimegi tasuta tripi kõrbesse. Kõrbes olid veel huvitavad inimesed, kes elavad seal. Meiega oli kaasas giid, kes rääkis inglise keeles meile nendest inimestest ja üldse kõrbest.

Järgmisel pildil on siis pilt merest, kus meri tuleb lainetena vastu kive, üritades pääseda randa. Kuid kivid on tugevamad, kui lained. See on minu arust mitte just kõige parem pilt, kuid mul pole teisi pilte merest. Igatahes on meri hea koht, kus puhata. Kuulda merekohinat, lained laskumist kividele.... Imeline! Ma sooviksin väga elada kuskil mere ääres, niiet ma saaksin seal vajaduse tahtel olla. Kuid kahjuks ma ei ela kuskil mere ääres. Suvel saab küll mitmeid kordi Pärnusse minna, kuid see on vaid hetkeks(vähemalt minu jaoks). Igatahes on vesi meres väga soolane, ise maitsesin ka korra Egiptusel olles. Väga-väga soolane. Soolasem kui Eestis on. Soovitan teistel seda katset mitte teha. Kuid kui tahad natukene lõbusust päevasse, võid proovida. Igatahes pean nüüd minema, õppima.
Tšau, homme kirjutan jälle! Merili.:)
              

No comments:

Post a Comment