Sunday, November 14, 2010

 No nüüd kui hommikused-rohud võetud on mõtlesin siia midagi jälle kokku kirjutada. Või midagi näidata.... Vähemalt oli mu plaan näidata teile paari minu enda tehtud pilte Eestist, ja see on looduse kohta siis:) Vähemalt ma üritan seekord rohkem loodusest rääkida. Esimene pilt on tehtud Tartus, eelmisel aastal sügisel, kui sain pildi peale selle imelise linnu oksa peal istumas, vaatamas kuhugile kaugele. Pilt ise on minu arust väga ilus nagu teisedki, sest ma olen valinud neid välja paljude seast. Pilti kaunistab ka puu küljes olevad kuldsed......, mis asjad need on? Nimi ei tule kohe meeldegi..... Aga liiguks edasi järgmise pildi juuurde?
    
Järgmise pildi peal oleme me klassiga erskursioonil, kus oli nii palju pilte vaja teha! See pilt on tehtud Sillamäel, kus vähesed ilmselt käinud on. Pilti tehes jalutasime tegelikult Sillamäe muuseumisse. Sillamäe muuseumis oli ka väga põnev. Kõik need vanad asjad..... Lihtsalt raske on mõelda inimeste peale, kes elasid sõja ajal ja pidid kaotama palju kalleid inimesi. Ja see kõik ainult mingi usu pärast! Noo loomulikult peeti Eestis sõjasid ka Eesti maatükki tõttu, mis on iseenesest väike, kuid kallis inimestele kes siin elavad.


Järgmine pilt ja teisedki on tehtud Sillamäel, sest seal oli silmipimestav ilus meri ja siis ka väike ojake, mis kulges otse mere kõrval. Kui te seda pilti nüüd teraselt vaatate, näete seal väikesi n.ö. musti täppe. Need on loomulikult pardid. Järgnevatel piltidel suumisin ka natuke ja sain ilusa pildi. Kuid see pilt sümboliseerib partide teekonda, nende minekut edasi, otsides toitu, saades lapsi. Elada ohtudest üle ja olla rõõmus. Või vähemalt niimoodi ma kujutan ette selle pildi peal nende teekonda. Ma  jumaldasin merd ja seda pisikest ojakest koos nende pisikeste partidega.
Siin piltidel on näha neid pardikesi lähemalt. Mõlemal pildil on üpris sama jutt. Vasak poolsel pidlil part lihtsalt pöörab juhi poole, ilmselt tegi väikese peatuse. Paremal pool sõuab jõudsalt edasi see eel nimetatud juhi part, vaatamata kaamera poole:)
Selle viimase pildi valisin kõige paremaks, sest see on nii ilus ja näitab meile merd ja selle sügavust. Kahjuks pole mul näidata teile rohkem pilte merest. Võib olla saan kuskilt homseks teile valmis otsida, aga ma tahan ikkagi öelda, et minu jaoks on meri väga tähtis. Ta on ilus, ükstapuha kus sa seda ka ei vaataks. Kindlasti oled sina käinud Pärnus suplemas või päevitamas, ja kui pole ka siis soovitan kindlasti! Seal on ka väga ilus, vahepeal on aga liiga palju rahvast. See on küll loomulik, aga ei tahaks ju olla külg külje kõrval ja siis olla niisama. Ma ei taha öelda, et ma inimesi põlgan, vastupidi ma just tahaksin rohkem inimesi märgata ja nendega suhelda.
Loodan täna veel siia postida. Merili:)




1 comment: