Monday, November 15, 2010

Olles tagasi tugitooli sees istumas ja mõtlemas, vaatasin toas ringi. Märkasin kohe neid lilli mida mu vanaema suure hoole ja armastusega kasvatab. Lilli on meil terve korter täis. Ja ka meie suvilas märkad sa ka erinevaid taimi, nii sees kui ka väljas. Taimed vajavad hoolistust sama palju kui inimesed. Kui jätad lille nädalaks ajaks üksi, ta närbub ja ei õitse. Kui jätaksid oma pereliikme üksi, siis ta oleks kurb ja ei naeraks. Nagu näha taimed väljendavad enda emotsioone teistmoodi. Ja nagu igaüks teab, ei saa me ilma taimedeta elada, sest kust me saaksime siis
hapniku? Nii oleme seotud taimedega.
Lilled on ka väga ilusad ja ilmselt vajab iga tuba lille rohelust või tema ilusad õisi. Ma usun, et igaüks teab ka seda, et loodus pakub meile nii palju, kuid meie aina hävitame ja hävitame seda osa loodusest, mis meil olemas on. Mulle meeldib kindlasti Tartu rohkem kui Tallinn, sest Tallinnas on kõik nii lärmakas ja seal on vist ainuke puhkepaik meri. Ja kuna ma jumaldan merd, elaks ma Tallinnas kindlalt mere ääres, sest selle ilu on ka väga tugev, peaaegu sama tugev kui lillede oma. Kuid ma ei saaks kindlasti hinnata Tallinnat, sest kui ma ka seal käin olen ma tavaliselt enda täditütre ja tädipojaga mängimas või siis lihtsalt klassierskursioonil. Kuid kindlasti hindavad inimesed merd, mis siis et see Pirital lõhnab halvasti. Ikkagi on hea minna jalutama sinna ja ennast lõdvaks lasta. Ma käiks kindlasti nädala sees mitu korda mere ääres, kui mul see võimalus oleks. Kuid ma rahuldun Tartuga, sest siin on rahulikum ja minu iseloom on küll kohati erinev, aga ma vajan ka aega, et endaga kasvõi juttu puhuda.

See oli siis tänase päeva viimane postitus, kuid ega sa kunagi tea:)
Merili:)

No comments:

Post a Comment